Przed szkoleniem
Na przygotowanie szkolenia lingwistycznego w British Language Centre składają się min:
SPRAWDZENIE ZNAJOMOŚCI JĘZYKA ANGIELSKIEGO UCZESTNIKÓW KURSU
Egzamin pisemny: sprawdza umiejętność zastosowania języka w strukturach formalno-gramatycznych oraz zasób słownictwa.
Egzamin ustny: sprawdza praktyczną, czynną znajomość języka angielskiego.
Szczegółowy raport z wynikami egzaminów zostanie przedłożony kierownictwu firmy.
OCENA POTRZEB PRZEDSIĘBIORSTWA I PRIORYTETÓW SZKOLENIA
Konsultant językowy BLC wraz z przedstawicielem Twojej firmy wspólnie ustalą listę priorytetów językowych na najbliższy semestr nauki, która zawierać będzie:
- najważniejsze funkcje językowe
- zagadnienia gramatyczne
- niezbędny zakres słownictwa
- inne potrzeby (np. język mówiony/pisany, formalny/nieformalny etc.)
W trakcie szkolenia
Szkolenie lingwistyczne w British Language Centre to dużo więcej, niż tylko kurs językowy. Naszym klientom oferujemy pełną obsługę szkolenia, na którą składają się min:
MONITOROWANIE FREKWENCJI PRACOWNIKÓW NA ZAJĘCIACH
Wykładowca prowadzący kurs sprawdza obecność pracowników na każdych zajęciach. Na prośbę pracodawcy szczegółowe informacje o frekwencji pracowników zawrzemy w raporcie.
W przypadku, gdy słuchacze nie będą mogli uczestniczyć w danych zajęciach, można te zajęcia przełożyć. Warunkiem przełożenia zajęć jest poinformowanie o tym Szkoły British Language Centre z jednodniowym wyprzedzeniem i zaproponowanie terminu odrobienia zajęć.
KONSULTACJE Z WYKŁADOWCĄ PROWADZĄCYM SZKOLENIE I SPECJALISTĄ DS. SZKOLEŃ
Proponujemy zorganizowanie cyklicznych spotkań z konsultantem Działu Szkoleń dla Firm BLC, które dają pracownikom możliwość zgłaszania sugestii i pomysłów na wzbogacenie programu szkolenia tak, aby odpowiadał on aktualnym potrzebom słuchaczy kursu.
INDYWIDUALNE MONITOROWANIE POSTĘPÓW W NAUCE
Każdy uczestnik szkolenia jest indywidualnie testowany kilka razy w danym semestrze. Ponadto wykładowca spotyka się z uczestnikami kursu w trakcie indywidualnej konsultacji, której celem jest:
- określenie mocnych i słabych stron danego słuchacza,
- określenie najistotniejszych zagadnień i umiejętności językowych, na których słuchacz powinien się skupić,
- sugestia metody pracy nad słabymi stronami słuchacza.